Kako opremljenost pisarne vpliva na produktivnost zaposlenih?

Spodaj pišemo o tem kako opremljenost pisarne vpliva na produktivnost zaposlenih. Z leti je prišlo do drastične spremembe v načinu opremljanja pisarniškega prostora, še največ pohištvenih sprememb pa doživljajo pisalne mize, pisarniški stoli in pa tudi pisarniške osnovne omare, ki se od nekdanjih velikih omar, vse bolj spreminjajo v manjše, premične, priročne in modernega izgleda.

Kako opremljenost pisarne vpliva na produktivnost zaposlenihMedtem, ko je v preteklosti za opremljanje pisarne veljalo, da vanjo postavimo klasične, lesene pisarniške stole, so danes le ti, izdelani pretežno iz kombinacij različnih materialov; aluminij, plastika, oblazinjenost (tekstil, usnje,..) inox, kombinacije z lesom, ipd…

Na slednje pa vpliva predvsem to, da so danes potrebe po pisarniških stolih drugačne, kot v preteklosti (npr. računalniški stoli, stoli v več barvnih odtenkih, stoli z možnostjo prilagajanja naslonov, itd…)

Celovito ponudbo pisarniškega pohištva in pisarniškiv stolov, še posebej, če vas zanimajo cenovno ugodnejši pisarniški stoli, si lahko ogledate na povezavi.

Od velikih pisarn, polnih pisanih miz, velikih pisarniških omar do novejšega odprtega načrta so se skupni prostori razvili tako, da bi odražali odnos do dela in spremembe v gospodarstvu. V ospredje danes tako vstopa pisarniško pohištvo, ki narekuje odprte delovne mize, odprte regale, pohištvo, prilagojeno dimenzijam pisarne, estetika in celovita opremljenost, skladna z dejavnostjo, ki jo podjetje opravlja.

Ali in kako opremljenost pisarne vpliva na produktivnost zaposlenih?

V spodnjih podatkih so iz USC-a razkrivali razvoj pisarniškega prostora in kako je vsak model opremljenosti pisarne  vplival na delavce in produktivnost.

Izsledki:

  • V začetku leta 1920 je bil cilj pisarniškega prostora ustvariti okolje za maksimalno produktivnost. Vsi stoli so se srečevali z nadzornikom in vsak delavec je sedel sam s pogledom na steno.
  • V 1930-ih in 40-ih so kupili klimatizacijo in fluorescenčno razsvetljavo v pisarnah. To je spremenilo notranjost pisarn, saj pisarniško pohištvo ni bilo več omejeno na bližnja okna ali vtičnice.
  • V šestdesetih letih prejšnjega stoletja je prišlo do vzpona kocke (pisarna v obliki pravilne kocke). Zdaj lahko ta beseda povzzroči neprijeten občutek, a dejansko so takrat bile tako zasnovane pisarne mišljene za  izboljšanje produktivnosti in so delavcem dala lastne improvizirane pisarne.
  • Recesija med osemdesetimi in devetdesetimi leti je v ekstremnem pogledu predstavljala oblikovanje skupnih pisarn – podjetja so zbrala toliko ljudi, kolikor je mogoče, v kateri koli prostor, ki bi ga lahko prihranili.
  • V zadnjem času je svet sprejel bolj odprto pisarno, s prostorom za sodelovanje in razpravo, a slednje se je večkrat pokazalo, da to povzroča motnje na delovnem mestu.
  • Odsotnosti, kakovost zraka in pisarniška razsvetljava so trije najpomembnejši dejavniki, ki odločajo, ali je vaša pisarna produktivna ali ne.
    Če imajo zaposleni lepo delovno okolje, bodo delavci bolj srečni – zato, ne motimo delavcev, saj so nemoteči delavci preprosto bolj produktivni.

Oznake besedila: Kako opremljenost pisarne vpliva na produktivnost zaposlenih