5 trendov, ki vplivajo na izkušnje hotelskih gostov
Nekateri hotelski trendi ustvarjajo valove na področju hotelske industrije, drugi pa plimovanje. Ni pomembno, kako velik ali majhen je učinek posameznega trenda, niti kako se uresničuje ali kako dolgo traja. Največjo korist imajo le tisti hoteli, ki se uspejo najhitreje prilagoditi in poskrbeti pozitivne izkušnje hotelskih gostov. V najboljšem položaju in v veliki prednosti so hoteli, ki so agilni, ustvarjalni in brez nefleksibilnih standardov.
Tukaj je pogled na pet gostinskih trendov, ki se danes pojavljajo na sceni in spreminjajo izkušnje gostov. Ni vedno najpomembneje, kako hitro, pomembno pa je, da na bolje.
Na pozitivne izkušnje hotelskih gostov vpliva vse, kar izhajajo iz naslednjih trendov:
- Brezhibnost
- Prilagojenost
- Transformativno potovanje
- Usmerjenost v kakovost hrane
- Ekološkost
Brezhibne izkušnje gostov
Gostujoča izkušnja se lahko dejansko lahko razdeli v 3 različne faze. To so “veliki trije”: iskanje, rezervacija in bivanje. Če se potencialni gost, že med samim iskanjem, počuti izgubljen, bo to verjetno vodilo v izgubljeno priložnost rezervacije. Obenem pa bo vplivalo tudi na samo uporabniško izkušnjo. Vsaka pomembna sprememba videza, občutka in kompliciranost faze rezerviranja (v primerjavi s fazo iskanja), ustvarja trenja v uporabniški izkušnji. Povzroči lahko, da popotniki prekinejo prekinejo postopek in prekinejo rezervacijo.
Če sta prijava in zapleten postopek rezervacije sobe na spletu, izkažeta za dolgotrajen proces izpolnjevanja obrazcev, to predstavlja za goste frustracije in razočaranje. Hoteli se trudijo vpeljevati tehnologijo, ki avtomatizira in racionalizira celotno doživetje gostov. Od začetka do konca. Od čudovitih hotelskih profilov, do optimiziranih rezervacijskih “strojev”, do funkcij za prijavo, s samo enim klikom. Hotelirji prevzamejo odgovornost za vsako posamezno fazo potovanja potnikov. Pri tem pa ustvarjajo brezhibno izkušnjo gostov. Izkušnjo, ki jo potniki ne le cenijo, ampak tudi pričakujejo.
Prilagojeno osebno doživetje
Tudi hotelska industrija vstopa v zlato dobo “personalizacije”, kot odziv na spreminjajoče se pričakovanja potrošnikov. Ponudniki hotelskih tehnologij preiskujejo rešitve, ki bodo omogočile, da bo celotna izkušnja 100% prilagojena posamezniku. Od njihovih idealnih meril, do njihovih prehrambenih in glasbenih preferenc. Hoteli se odzivajo na ta trend in se osredotočajo na to, da se njihovi gostji tudi počutijo, kot gosti. Kot edinstveni posamezniki in ne kot nekdo, ki se je vpisal v rezervacijsko knjigo. S prepoznavanjem želja in gostoljubnostjo ter z osebnimi interakcijami z osebjem, hoteli skrbijo za pozitivno uporabniške izkušnje hotelskih gostov.
Transformacijska potovanja
Ta hotelski trend je tisti, ki odraža novo filozofijo potovanj, naslednjo stopnjo evolucije potovanj, imenovano “transformacijska potovanja”. Gre za potnike, ki na svojih potovanjih iščejo samorefleksijo in razvoj, se povezujejo s “človečnostjo” in naravno. Domov se vrnejo spremenjeni, s spremenjenimi perspektivami in globljim razumevanje sveta, v katerem živijo.
Hoteli jih pri tej misiji podpirajo. Oblikujejo ponudbo, ki takšnim potnikom omogočajo, da so izzvani, da sodelujejo z lokalno skupnostjo. To lahko pomeni vse, od umika v meditacijo , do prostovoljnega dela z neprofitnimi organizacijami. Te izkušnje so protistrup brezmadežnih razvajanj in miselnosti, da je vrednost hotelskega bivanja več, kot lahko vidimo na Facebook*-u, Instagram*-u in katalogih.
Izkušnje gostov s fokusom na hrano
Skoraj nihče ne bi nikoli odlične hrane označil kot “trend”. Trend so novi in različni pristopi in načini, na katere hoteli, za izboljšanje uporabniške izkušnje gostov, vključujejo hrano. Tukaj lahko zasledimo:
- jedilnico v hotelski sobi, ki je bila dobro urejena že v jutranjih urah,
- kuharske tečaje, ki se izvajajo v hotelski restavraciji, za odrasle in družine,
- sveže, organske sestavine, pridobljene iz lokalnih kmetij
- samopostrežni zajtrk, tako odličen, da nasprotujejo izrazu “bife”…
Vse to lahko vidimo, ker potniki sedaj izbirajo hotele, izključno glede na njihove ponudbo hrane.
Ekološki turizem
Potniki se vse bolj zavedajo svojega CO2 odtisa* in si prizadevajo, da bi jih čim bolj zmanjšali. Kjerkoli in kakorkoli je to možno. Hoteli, ki so te vrednote sprejeli in jim prilagajajo izkušnjo gostov, ne samo, da povečujejo število gostov, ampak tudi dejansko zmanjšajo porabo energije in s tem prihranijo denar.
Gre za dejanja, ki so takoj vidna gostom: osebni toaletni pripomočki, luči in klimatske naprave, ki se izklopijo, ko je prostor prazen in politika ponovne uporabe brisač.
Zaključna beseda
Vse od zgoraj naštetega, kaže na spremembe v industriji. Nekatere se zdijo učinkovitejše in boljše od drugih. Toda nekaj je jasno: hoteli morajo biti vedno odprte za spremembe. Ne glede na to, ali gre za nove tehnologije ali nov način razmišljanja.