SEO orodja -5 orodij, ki jih morate poznati, če se želite uvrstiti v Google

SEO orodja pomagajo lastnikom spletnih stran pri doseganju višjih uvrstitev v rezultatih iskalnikov. To pomaga optimizirati spletno vsebino z analizo vsebine glede ključnih besed, povratnih povezav in drugih vidikov SEO.

SEO orodja

Predstavili vam bomo pet SEO orodij, za katera menimo, da so najpomembnejša.

KAJ SO SEO ORODJA?

proučujejo možnosti spletnih strani za visoko uvrstitev na straneh za razvrščanje v iskalnikih. Zagotavljajo informacije o povratnih povezavah in ključnih besedah ter vpogled v SEO konkurenco na internetu.

KAJ ANALIZIRATI S SEO ORODJEM?

Za strokovnjake SEO in spletne skrbnike je spremljanje domene ključnega pomena pri določanju načina optimizacije za iskanje. Upoštevati morate naslednje elemente.

SEO orodja

Ključne besede: Analiza ključnih besed je postopek določanja najpogostejših iskalnih izrazov, ki so relevantni za vašo spletno stran, konkurente in potencialne stranke, saj so ključne besede večinoma povezane s skupino besed, ki jih stranke uporabljajo pri iskanju po internetu. Pomagajo tudi iskalnikom, kot je Google, določiti, katere spletne strani naj ustrezajo uporabniškim poizvedbam.

Vsebina: Vsebina spletne strani mora vsebovati ključne besede, ki ustrezajo iskalnim poizvedbam. Ampak ne le ključne besede! Za optimizacijo za iskalnike (SEO) je pomembno tudi umeščanje ključnih besed v naslove, opise ali oznake vsebine. Dobra vsebina pomeni je zanimiva, edukativna, ustrezna ter edinstvena. Kompleksni algoritmi merijo vse te dejavnike, da bi uporabnikom interneta zagotovili najboljša možna spletna mesta za njihovo iskanje.

Povratne povezave: Za dobro uvrstitev so pomembne tudi povratne povezave. Povratna povezava je povezava na vaše spletno mesto z drugega spletnega mesta. Spletne strani z velikim številom obiskovalcev lahko pripomorejo k povečanju prometa na vaše spletno mesto. Na vašo uvrstitev vpliva tudi število povezav na vašem spletnem mestu z drugih spletnih mest.

Domena: Domene so pomembne za SEO, saj Google in drugi iskalniki v URL-jih iščejo ključne besede, da lahko določijo vsebino spletnega mesta. Ključne besede v naslovu URL pomagajo Googlu ugotoviti, o čem je stran, in so eden od dejavnikov pri prilagajanju spletnega mesta iskani osebi.

Promet: Nekatera orodja pomagajo meriti pretok obiskovalcev iz zunanjih virov in znotraj spletnega mesta. Meri, kako pogosto uporabniki prihajajo na spletno mesto, od kod so prišli in kako se premikajo po spletnem mestu. Prikažejo lahko tudi, katere ključne besede je uporabnik iskal, da je nato pristal na domeni.

 

Ta SEO orodja vam lahko pomagajo pri pisanju optimiziranih člankov, pa tudi pri optimizaciji vaše spletne strani.