Uporabniška izkušnja: 5 napovedi za prihodnost
Uporabniška izkušnja (CX) je bila včasih nekaj, o čemer so velika podjetja govorila – in pri tem naredila razmeroma malo. Za njeno oblikovanje, avtomatizacijo in razširjanje je bil potreben zastrašujoč tehnološki sklop, podjetja, ki so bila opremljena s takšnimi tehnološkimi sklopi, pa niso imela veliko spodbude, da bi se CX lotila na drugačen način. Bodisi so bila že velika in uspešna bodisi so bila dobro financirana zagonska podjetja, ki so sledila določenemu priročniku, da bi to dosegla.
Prihodnost uporabniške izkušnje je:
- v razlikovanju in ne v prodaji blaga
Manjša podjetja lahko s pristopom izkušnje, ki jih ustvarjajo na digitalnih kanalih, vnesejo svojo individualnost in osebnost. CX bi lahko tako postal večji razlikovalni dejavnik za podjetja, ta trend pa bo potekal od spodaj navzgor.
- personalizacija in ne pretirana avtomatizacija
Prilagojene izkušnje niso rezultat avtomatizacije vsega. So rezultat aktivne izbire podjetij, kaj avtomatizirati in česa ne. Pomembno je, da podjetja razumejo, kako z uporabo avtomatizacije pomagati tako strankam kot poslovnim ekipam, ki se ukvarjajo s strankami. Če se osredotočite na to, kaj stranke cenijo, lahko z uporabo avtomatizacije skrajšate pot do cenjenega človeškega sodelovanja.
- trajnostna naložba za trženje
Uporabniška izkušnja v kombinaciji z avtentičnim nagovarjanjem strank, lahko vašemu podjetju omogoči obrambni položaj, saj so to stvari, ki jih konkurenca ne more preprosto kupiti. Rast s CX in avtentičnostjo, je na koncu bolj trajnostna kot metanje denarja v plačane akvizicije. Vendar se to ne zgodi s čarovnijo – vanjo morate vlagati.
- ponovna osredotočenost podjetij na vrednost stranke
Vlaganje v CX kot gonilo rasti usmerja podjetja na vrednost stranke. Če se odločite za avtomatizacijo, vam ni treba kvantificirati vsega. Z avtomatizacijo mehanizmov lahko pridobite več časa in prostora, da se osredotočite na kvalitativna spoznanja. Poglejte si, kaj ljudje govorijo, in ton, s katerim to govorijo. S tem lahko ustvarite več prostora za razmišljanje o vrednosti za stranke.
- nova določba kako podjetja rastejo
Avtomatizirana uporabniška izkušnja lahko za nekatera podjetja odpravi očitno oviro za povečanje obsega. V poslovnem razmišljanju že leta obstaja delitev na lastnike podjetij, ki dajejo prednost obsegu in celoten načrt oblikujejo za njihovo doseganje, in tiste, ki dajejo prednost vodenju podjetij v korist svojih strank.
Uporabniška izkušnja je torej ključen dejavnik, ki ga morate upoštevati pri gradnji vaše znamke. Velikokrat ne vemo kje in kako začeti. Tu vam lahko pomaga ProMarketing.