ABM ali account-based marketing – Kako vam LinkedIn lahko pomaga?
ABM strategija poslovnega trženja oziroma account based marketing nam lahko pomaga na učinkovit način priti do in pridobivati nove stranke in kupce. V tem primeru lahko predstavlja LinkedIn marketinški kanal, na katerem je zgoščena velika količina potencialnih strank in kupcev. Če želite imeti kar se da najboljši nastop na LinkedInu si najprej preberite www.pro-marketing-si Linkedin nasveti. Pa poglejmo v svet ABM, LinkedIna in Inbounda …
Kaj je ABM ali account based marketing?
ABM je strategija poslovnega trženja, ki je osredotočena, da sredstva usmerja v ciljanje točno določenih računov oziroma oseb, ki se skrivajo za računi. Velikokrat ji pravimo tudi ena-na-ena strategija, saj je njen ključni del to, da je trženje popolnoma personalizirano. Uporablja prilagojene akcije, namenjene vključevanju vsakega računa, pri čemer tržno sporočilo temelji na posebnih lastnostih in potrebah računa.
Account based marketing ima tudi bolj celosten pogled na trženje, ki seže dlje od zgolj pridobivanja novih strank. Zavedamo se, da je trženje obstoječim strankam prav tako pomembno. Spodbujanje navzkrižne prodaje je ključno, da od vseh obstoječih in potencialnih strank pridobite in ustvarite največ vrednosti.
Kako vam lahko pomaga LinkedIn?
LinkedIn lahko v primeru account based marketing strategije natsopi kot eden izmed marketinških kanalov. Seveda in le v primeru, če ste prepoznali vzorec, da je vaša ciljna publika zgoščena na tem poslovnem omrežju. Ko smo govorili o LinkedInu smo govorili tudi o uporabi Inbound strategije. Kako pa se Inbound in ABM ralikujeta?
ABM vs Inbound marketing
Čeprav se vam na prvi pogled zdi, da sta precej različna imata Inboudn in account based marketing veliko potencialov, ki vam jih lahko odkrijeta le, če ju uporabljate skupaj. In dokler z Inbound makretingom sledite splošnejši poti pri iskanju ciljne skupine, pri account based marketingu natančno veste, kdo so vaše stranke.
Ali lahko kombiniramo ABM in Inbound?
Z uporabo le ABM-a boste močno omejili ciljno občinstvo, saj obstaja možnost, da na koncu izgubite veliko potencialnih strank. Podobno, če samo uporabljate Inbound Marketing ne boste mogli obdržati veliko strank, saj na osebni ravni ne bi mogli priti do njih. Če združite oba pristopa, lahko zaženete dva močna toka trženja in v svoje podjetje pritegnete vse vrste strank. Na primer, lahko ustvarite vsebino, ki vam pomaga pridobiti več Inbound potencialnih strank, tako da vključite prave ključne besede, ki povečajo organski promet, prav tako pa lahko poskrbite, da bo vsebina dovolj podrobna, da bo navdušila vaše odjemalce ABM.
S katero strategijo boste začeli vi? Boste kombinirali obe?