Forme vsebinskega marketinga – kateri je ta pravi za vas in vaše podjetje?

Forme vsebinskega marketinga? Izberite ta pravo za vas in vaše podjetje!

Ali vas zanima, kakšne so vse možne forme vsebinskega marketinga? In kaj je najbolj primerno za vaše podjetje?

Vsebinski marketing je danes pogosto izvajana forma marketinga in je prilubljen med mnogimi panogami biznisa. Lastniki manjših ter večjih pidjetji se vsak dan trudijo, da pridejo do novih strank, da se povečja zavedanje za njihovo podjetje, da posel raste in da se ljudje sami aktivno o podjetje zanimajo. Za to služijo različne forme vsebinskega marketinga, ki imajo zlasti informativen in zabaven namen, nočejo se bralcem lacno prilizniti, temveč ga pritegniti s svojo naravo. Vsebinski marketing ponuja strankam učinkovite rešitve njihovih problemov, sprostitev, izobrazbo in še veliko več.

Top 10 Business Benefits Of Content Marketing

Kakšne so forme vsebinskega marketinga?

Vsebinski marketing ni samo tekst na spletnih straneh, družabnih omrežjih in SEO optimiziranih blogih. Forme vsebinskega marketinga so različni mediji – od videa, podcastov, do kratkih cheatsheatov. Torej, kakšne so te najbolj poznane forme vsebinskega marketinga?

  1. Blog – se veda! Moramo omeniti blog, če se pogovarjamo o vsebinskem marketingu in bomo to naredili nar takoj. Kako napisati dober blog post in kaj dejansko blog post je si lahko preberete na naslednji povezavi v članku podjetja Pro Marketing.
    How to Start a Blog | Become a Blogger - Jimdo
  2. Videji – tudi videji so klasična in dobro poznana forma vsebinskega marketinga. Video blogiranje je en izmed bolj zahtevnih načinov, kako izvajati marketing, če pa ste sposobni in odločeni se tega ločiti, kar pogumno naprej! Videji so delujoči in sposobni hitro povečati opaznost vašeha podjetja na spletu. Kaj pa kvaliteta? Če se nočete lotiti prav promo videji in kvalktetnih video oglasov, lahko se zanesete samo na vaš telefon – če smo iskreni, mobiteli so danes pogosto veliko bolj kvalitetni od kakšnih starejših kamer. Smo vas spodbudili?
  3. Podcastpodcast je danes ena izmed zelo popularnih forme vsebinskega marketinga. Poslušamo ga med tekom, kuhanjem, peljanjem avta, čiščenjem stanovanja ali čakanjem na avtobus. Enostavna uporaba podcastov je za stranke zelo pritegliva in če jim ponudimo zanimivo in pritegljivo vsebino, ne moramo zgrešiti! In kaj rabimo? Samo mikrofon in idealno še zvočno steno. Pa enega govorca, ki rad kaj pove – ali ste to mogoče prav vi?
    Come fare un podcast: programmi e consigli
  4. Infografike – ljudje smo vizualna bitja in naši možgani hitreje preberejo informacijo iz slike kot če je napisana v stavkih. Ali ste vedeli, da vaši možgani dojemajo črke kot slike in za to ni brati tako enostavno, kako se mogoče v časih zdi? Infografike so informativne slike ki v sebi ujemajo nekaj več kot samo estetske spretnosti. Bralcem prinašajo cenene informacije na igriv in zanimiv način!
    What is a content marketing funnel? - Quora
  5. Email – preko emaile svojim bralcem in sledilcem lahko ponudite najnovejše in najbolj zanimive novičke iz vašega podjetja. Če jih pa dopolnite s kakšno zanimivo infografiko, še boljš!
  6. E-book – knjiga, ki je javno dostopna preko interneta? Ni jo treba tiskati in krom časa za pisanje in grafično oblikovanje vlagati nič več časa? To je odlična priložnost, kako na velikem formatu opokazati vaše veščine neomejemu številu ljudji. Če jo pa boste povezali še s drugimi dejavnostmi vašega podjetja in izvedli okrog e-knjige celo kampanjo, bo uspeh skor da zagotovljen!
    EODOPEN - Users' experience of reading e-books – survey findings
  7. Izobraževanje – kot zadje bomo omenili še izobraževanje. V času korone smo se navadili sprejemati vsebino v online obliki in celo izobraževanje ni več treba sprejemati osebno. Po spletu svojim sledilcem in bodočim ali že obstoječim strankam lahko ponudite vaše voščine in srečanje z vami na enostaven način. Pripravite si predavanje na temo, ki vaše stranke zanjima in jih zabavajte na nov in svež način!

Kakšne forme vsebinskega marketinga sonajbolj primerna za vaše podjetje?

Za to, da se pravilno odločite za te prave forme vsebinskega marketinga, morate predvsem, dobro poznati vaše obstoječe ter potencialne stranke. Ali imate v podjetju izdelano “buyer persono”? Če ne, lahko si preberete, kako se buyer persona – idealna stranka “dobi”.

Ni pa se veda dovolj samo vedeti, kdo je vaše publika, za pravilno izberitev forme vsebinskega marketinga, ki bo najbolj pasala na kožo vašemu podjetju, morate tudi zelo dobro poznat prav vaše podjetje. Ali ste dobri v izobraževanju? Pol pa je to to! Imate močne grafične oblikovalce? – infografike! Ni problem snjemati videje? Video blog ne bo slaba odločitev. Če veste, v čem so močni vaši kolegi, bo izbera forme vsebinskega marketinga takoj lažja!

11 Steps to Create a Content Marketing Strategy to Grow Your Business

Smo vam pomagali? Se že veselite naslednje objave? Obljubljamo, da bo prišla – do tega trenutka pa se veselimo vaše izdelave vsebinskega marketinga. Se vidimo, se slišimo, se beremo!