Glede na to, da je danes na trgu pisarniških stolov, toliko ponudbe, od tistih, ki jih lahko dobimo za resnično majhen denar, do tistih, ki nam jih izdelajo po naročilu (in stanejo nekoliko več), smo se odločili, da v tem prispevku posredujemo nekaj nasvetov v zvezi s tem kako izbrati ustrezen pisarniški stol za vaš poslovni prostor.
Seveda bo verjetno pri večini najpomembnejšo vlogo odigrala cena in se bodo za pisarniški stol (še posebej, če jih potrebujejo več) odločili na podlagi cene, a vseeno je dobro vedeti, da včasih ni dobro, če je cena pisarniškega stola edini in najpomembnejši faktor pri odločitvi za njegov nakup.
K lažji izbiri ustreznega stola vam bo sigurno najprej pomagalo poznavanje razlik med njimi….
O izbiri ustreznega pisarniškega stola, smo se pogovarjali s predstavnikom podjetja www.Pohistvo123.si, ki v svojem programu pisarniškega pohištva, ponuja tudi različne pisarniške stole.
Razlike med pisarniškimi stoli
Od tega, da različni ponudniki, ponujajo pisarniške stole pod različnimi izrazi (direktorski stoli, konferenčni stoli, klasični stoli za pisarne, enostavni stoli, itd…), do tega, da so pisarniški stoli med seboj tako vizualno, kto tudi cenovno lahko zelo različni, lahko opazi vsak, ki se sprehaja po trgu pisarniškega pohištva.
V temelju pa se pisarniški stoli ločijo:
- glede na namen
- po ceni
- glede na barvo
- glede na materiale izdelave
Po namenu so med najdražjimi tisti pisarniški stoli, ki jih postavljamo v direktorske pisarne in pisarne za člane različnih uprav. Med najcenejšimi bodo stoli, ki jih damo v pisarne režije, tajništva, čakalnice in podobno.
Po vrsti izdelavi so najcenejši pisarniški stoli tisti, ki so izdelani iz lahke kovine (aluminij) in tekstila, dražji je material umetnega usnja in pravega usnja. Pa tudi leseni pisarniški stoli niso med najcenejšimi – še posebej, če gre pri njih za izdelavo po naročilu.
Razlika med dražjimi pisarniškimi stoli in cenejšimi je v pogledu na materiale iz katerih so izdelani tudi v tem, da nekateri zaradi svoje sestave sodijo bolj v moderne pisarniške ambiente, drugi pa bolj v klasične pisarniške prostore.
Naj kaj biti pozoren pred izbiro stola?
Pred izbiro pisarniškega ali pisarniških stolov, bodite pozorni na poreklo njihove izdelave, saj je danes tudi na slovesnkem trgu, cela poplava pisarniških stolov, ki so k nam uvoženi iz drugih držav, tukaj pa drago prodajani za visoke marže, hkrati pa je tudi med materiali iz katerih so izdelani, velika razlika.
Tako vam lahko prodajalec namesto pisarniškega stola iz npr. inoxa, dejansko prodaja njegovo lahko, jekleno izvedenko, ceno pa zaračuna kakor, da ste kupili stol z dražjimi materiali.
Zelo pomembno pri izbiri pisarniškega stola je tudi, da ste pozorni na njegovo ergonomsko obliko, saj je navsezadnje ravno ergonomska oblika tisti faktor, ki odloča ali se bo uporabnik stola, na stolu, ob svojem delu, počutil dobro. Slednje pa, kot vemo, vpliva na storilnost in učinkovitost.
Kaj vprašati prodajalca pred nakupom pisarniškega stola?
Če ne kupujete pisarniškega stola ravno od popolnih neznancev in, če imate možnost stopiti s prodajalcem v stik (preko telefona), so obvezna vprašanja, ki se jih splača postaviti prodajalcu pohištva, naslednja:
- kakšna je garancija na pisarniški stol
- kako je z dostavo pisarniškega stola (bodite pozorni, da je dostava vključena v ceno stola)
- kako je z montažo pisarniškega stola (ne pridejo vsi modeli pisarniških stolov, ki jih naročamo preko spleta, v celoti zmontirani)
- kako je z rezervnimi deli
- kako je s komplementarnim pohištvom, ki sodi k izbranemu pisarniškemu stolu (miza, regali, ipd…)
- kako je z urejena možnost vračila stola, v kolikor z njim nismo zadovoljni in
- ne pozabite se pogajati 🙂