Katera plezalna stena je primerna za otroke?

Starši, ki želite svoje otroke, navdušiti nad plezanjem, ste se zagotovo že vprašali katera plezalna stena je primerna za otroke. Še posebej, ker so otroške plezalne stene med seboj zelo različne, hkrati pa so tudi otroci, ki jih plezanje zanima, med seboj različno stari, imajo različna plezalna predznanja in izkušnje, obenem pa različne motive za plezanje.

Plezalni center, ki ponuja najrazličnejše plezalne programe in tečaje plezanja za otroke, vam bodo znali povedati, da je za naše najmanjše najbolj primerna zelo enostavna in nizka plezalna stena, saj je pri takšni nevarnost padcev, ublažena z nižino samega plezanja, hkrati pa se na takšnih stenah, najmanjši otroci učijo prvih osnov plezanja in prvič spopadajo s strahom pred višino.

nizka plezalna stenaNizke plezalne stene tudi nimajo zahtevno razporejenih oprimkov, zato so še posebej primerne za najmanje otroke.

Druga stopnja plezanja je namenjena že otrokom šolarjem, ki pa na srednje velikih plezalnih stenah, spoznavajo že športno plezanje. Le tega se pa najbolje pruičijo v okviru plezalnih klubov in društev in pa tudi v šolah, v katerih so ali v okviru telovadbe ali pa posebej specializiranega športnega pouka, organizirani tečajo plezanja.

Te, srednje velike plezalne stene, so lahko zunanje in pa notranje (umetne), priporočljivo pri uporabi le teh, pa je, da se otrok spozna z že vsemi zakonitostmi in pripomočki pri plezanju (glede na to, pa, da različna plezališča ponujajo različne zahtevnosti, pa v vsakem primeru pri srednje zahtevanih plezalnih stenah, vseeno mora vedno biti zraven tudi odrasla oseba).

Za najzahtevnejše otroke in pa otroke, ki so že vešči plezanja, poudarimo, da je tako pri tistih, ki so šele vstopili v zadnjo stopnjo plezanja, kot tudi tistih, ki plezajo na najzahtevnejših plezalnih stenah, že dlje časa, zelo pomembna pravilna uporaba plezalnih pasov (1), saj ni njegov namen samo, da nosi našo težo in skrbi za varnost, temveč tudi, da je kontaktna točka med vrvjo, steno in samim varovalcem.