Glede na to, da je danes na internetu že toliko nasvetov in prodaje praktično vseh produktov, smo si na naši strani, dovolili tokrat v goste povabiti strokovnjaka, ki se ukvarja s spletnim marketingom, Matijo Zajška, da nam nameni nekaj besed, vsem nam, ki se podajamo na področje prodaje preko interneta, hkrati pa se nahajamo v branži pohištva in mizarstva.
Postavili smo mu nekaj vprašanj v zvezi z prodajo lesenih stopnic preko interneta.
Kaj bi svetovali mizarjem, ki izdelujejo lesene stopnice in si želijo prodajo le teh povečati čez internet?
Najprej naj povem, da lesene stopnice, ponujamo tudi mi preko ene izmed naših spletnih strani, na kateri se združuje več kot 20 slovenskih mizarjev iz najrazličnejših branž. Tako, da si lahko način kako se tega lotevamo mi, vaši spremljevalci ogledajo kar direktno na povezavi http://www.mizarstvo.si/lesene-stopnice-izdelava-po-meri/.
V osnovi pa gre pri prodaji lesenih stopnic vseeno za vrsto produkta pri katerem se mora mizar, kljub lahko super natančno izdelani ponudbi, z bodočim kupcem pogovoriti in morda celo videti.
Če ne drugo, vsaj za to, da predstavi možnosti in materiale, iz katerih so stopnice lahko izdelane, po drugi strani pa mora tudi kupec spoznati mizarja samega.
Zato prodaja lesenih stopnic preko spleta sodi v tako imenovane “lead generation” spletne poslovne modele, kjer je cilj in namen spletne strani pridobiti nova povpraševanja in zanimanja za lesene stopnice, eventuelno pa bi lahko bil dober cilj tudi povečevanje baze interesentov za lesene stopnice skozi emailing.
Ali, po vašem mnenju, lahko mizar sam, samostojno vzpostavi uspešno prodajo stopnic preko interneta?
Ne. Tako kot ne more noben drugi obrtnik sam opravljati svojega posla, če se želi z njim širiti, isto velja za vse nas. Nismo vsi strokovnjaki na vseh področjih in na koncu koncev, nimamo vsi neomejenega časa na voljo, da bi se lahko naučili in izvedli vse.
Internet, ne samo za mizarje, je znanost, ki se zelo hitro spreminja – zato je treba biti na tekočem z marsičem, obenem pa ni tako, kot misli večina, da zadošča, da postavimo spletno stran in naročila bodo začela deževati.
Na internetu je treba biti konstantno aktiven in še to, aktiven v pravi smeri. Drugače gre čas v nič, rezultatov ni, posledica pa je, da večina podjetnikov s spletom nato obupa.
Po drugi strani, tudi spletni marketingaš, sam ne more uspešno prodajati lesenih stopnic na internetu, brez mizarja. Mizar je strokovnjak na svojem področju, razume vprašanja in najpogostejše pomisleke strank in dejanskih kucpev, spletni marketingaš pa lahko sam, samo v teoriji razglablja o nasvetih in idejah za primerno stopnišče za naše stanovanje.
Najboljši rezultati pri prodaji česarkoli preko spleta se dosežejo, če deležniki v poslu, med seboj sodelujejo in znajo ceniti dodano vrednost vsakega izmed njih.
Je pa lesene stopnice preko interneta lahko prodajati – samo to velja za te deležnike, ki znajo posamezne strokovnjake v tej branži, med seboj povezati.
Ključne besede: lesene stopnice prodaja preko spleta spletni marketing